2012. január 6., péntek

B&B: Anyuci készítenél...

 Éváné Bori Viktóriának hívnak, de Vikvi - ként ismerhettek meg az olvasóim.

Blogom címe: B&B: Anyuci készítenél...
A címre azért esett a választásom, mert igen sokszor hallom ezt a mondatot. Két szuper kisfiú anyukája vagyok akik, mondhatni hozzászoktak a jóhoz, hogy anya mindent meg tud csinálni.



Ezért sokszor hallom hogy anyuci készítenél egy kis muffinkát, tortácskát, leveskét, valami finomságot stb.
A két B a fiúk nevét takarja (Bence és Balázs). Nagy családnak főzök nap mint nap, mivel kétlaki életet élünk a szüleimnél és nálunk, mert a férjem munkahelyet váltott és a másik házat nem tudtuk még eladni. Így nap mint nap 9 emberre főzök, mivel a nagyszüleimnek is én szállítom az ebédet:)
Apukám szakács, tőle sokat tanultam és tanulok, mondhatom tanárnak is elmenne, nagyon jól tanít, nem veszi ki az ember kezéből a munkát csak mondja mit csináljak, és hogy jó e.

Minden féle ételt szeretek főzni, bár leginkább a tésztaételek állnak legközelebb hozzám. Mindegy hogy magyaros, olaszos, vagy kínai.
A sütés a fő szenvedélyem, főleg tortákat szeretek sütni.




















Életem legnagyobb gasztro bakija? Hát igen bakik folyamatosan vannak, de az első torta sütésem talán a legemlékezetesebb. Sosem sütöttem még tortát, anyukám szülinapjára szerettem volna egy gyümölcstortát készíteni. Felhívtam a mamámat, és apukámat is. Ők elláttak jó tanácsokkal, igen ám de én nem mondtam hogy 2 tojásos piskótát szeretnék sütni. Igazodtam az általuk ajánlott 45-60 perchez. Mit mondja szenesre égett az a szegény piskóta. Viszont lelkesedésből nem volt hiány másodjára nagyon jól sikerült.

Lelkes és újdonságokra nyitott vagyok. Mindent szeretek kipróbálni, egészen addig amíg nem próbáltam, semmire nem mondom azt hogy nem szeretem.

Specialításnak, azt hiszem írhatom az isteni trüffel tortámat, kb 30-40 szer kellett készítenem rendelésre illetve a családomnak.



bbanyucikeszitenel.blogspot.com

Itt olvashatsz még több gasztroblogger-bemutatkozást >>>

Nincsenek megjegyzések:

Mindent főzős blogok A - C

Mindent főzős blogok D - H

Mindent főzős blogok I - L

Mindent főzős blogok M - P

Mindent főzős blogok R - U

Mindent főzős blogok V - ZS

Süteményes blogok

Édes :)

Kulináris utazás

Vidéki ízek, házias ételek

Különleges ételek

Levesek